AS "Olaines ūdens un siltums" no 9.novembra pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, AS “Olaines ūdens un siltums” (OŪS) no 2020.gada 9.novembra līdz 6.decembrim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Vispārīgai informācijai |
|
|
Jautājumos par atkritumu saimniecību (līgumi; maisi) |
67964163 |
|
Jautājumos par namu apsaimniekošanu |
|
|
Jautājumos par māju renovāciju | 67146715 | |
Jautājumos par ārējo siltumapgādes un ūdensapgādes tīklu darbību |
|
|
Jautājumos par dzīvokļu rēķiniem |
67962589 |
|
Jautājumos par kapu saimniecību |
|
Klienti saziņai var izmantot arī visus citus OŪS mājas lapā norādītos speciālistu numurus, OŪS ēkas 1.stāvā novietotās pastkastītes, pasta pakalpojumus un www.e-ous.lv piedāvāto saziņas formu.
Tehniskais dienests (67966335) turpinās strādāt ierastajā režīmā, apkalpojot klientus neatliekamās avārijas situācijās.
Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par OŪS pakalpojumu pieejamību informēsim tīmekļvietnē www.ous.lv un www.olaine.lv
Rīkojums par ārkārtējās situācijas izsludināšanu
Pateicamies par izpratni!