Olaines panorāma
Olaines novada pašvaldība izsludina pieteikšanos Administratīvās komisijas sekretāres/-a amatam

Olaines novada pašvaldība izsludina pieteikšanos Administratīvās komisijas sekretāres/-a amatam

Olaines novada pašvaldība izsludina pieteikšanos Administratīvās komisijas sekretāres/-a  amatam

Olaines novada pašvaldība izsludina pieteikšanos

Administratīvās komisijas sekretāres/-a  amatam

(prof. kods 3342 13) uz nenoteiktu laiku

 

Prasības kandidātiem:

  1. Ne zemāka par pirmā līmeņa augstāko izglītību tiesību zinātnēs (var būt pēdējā kursa students).
  2. Administratīvo pārkāpumu lietvedības pārzināšana, prasme pielietot normatīvo tiesību aktus administratīvā pārkāpuma procesā.
  3. Izpratne par pašvaldības darba organizāciju (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze pašvaldībā vai valsts pārvaldes iestādēs).
  4. Precizitāte, augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu.
  5. Lieliskas saskarsmes prasmes, prasmes strādāt ar lielu dokumentu un informācijas daudzumu, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme.
  6. Teicamas latviešu valodas un labas krievu valodas zināšanas.
  7. Dokumentu sagatavošanas un noformēšanas prasmes atbilstoši LR normatīvo aktu prasībām.
  8. Lietotāja zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer vai citu interneta pārlūkprogrammu.
  9. Pieredze darbā ar datu bāzēm: ZZ DATS, NĪNO, APAS.

Pienākumi:

  1. Organizēt Administratīvās komisijas darbu, tai skaitā Administratīvās komisijas sēdes.
  2. Nodrošināt dokumentu atbilstību lietvedības prasībām.
  3. Ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus.
  4. Protokolēt Administratīvās komisijas sēžu gaitu.
  5. Sagatavot Administratīvās komisijas dokumentu projektus (pavēstes, paziņojumi un brīdinājumi).
  6. Organizēt Administratīvās komisijas dokumentu glabāšanu un nodošanu arhīvā.
  7. Prombūtnes laikā aizvietot administratīvās komisijas juristu.

Mēs piedāvājam:

  1. Labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu (EUR 1236 pirms nodokļu nomaksas).
  2. Sociālās garantijas.
  3. Iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi.
  4. Veselības un dzīvības apdrošināšanu, apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem (pēc pārbaudes laika).

 

CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022. gada 28. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Olaines novada pašvaldībā, Zemgales ielā 33, Olainē, LV-2114 vai iesūtot elektroniski: iveta.grundmane@olaine.lv ar norādi “Administratīvās komisijas sekretārs”. Papildus informācija pa tālruni 20365295 (Iveta).

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri būs iekļauti atlases otrajā kārtā. Vakancei atbilstošākie pretendenti tiks uzaicināti uz darba interviju, kuras laikā būs iespējams pārliecināties par darba jautājumu pārzināšanu un pieredzi.

 


Olaines novada pašvaldība informē, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs personāla atlases norisi, personas datu apstrādes pārzine ir Olaines novada dome, kontaktinformācija: Zemgales iela 33, Olaine, LV-2114. Par Olaines novada domes veikto personas datu apstrādi varat uzzināt, sazinoties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu. Datu aizsardzības speciālista kontakti: E-pasts datu.specialists@olaine.lv